Електронната търговия включва продажба на продукти онлайн и много фирми, малки и големи се възползват от това.
Въпреки това, не всички фирми извличат максимума от техните онлайн магазини и следователно това са загуби и пропуснати ползи.
Ето няколко съвета, за основна оптимизация на вашия онлайн магазин, така че Вашите клиенти да купуват от вас и да се върнат отново.
Нека клиенти знаят, че вашият сайт е сигурен
Клиентите ще купуват само от вас, ако ви се доверят. Така че, ако вашият сайт е 100% сигурен, трябва да упоменете това в сайта и клиентите да са наясно с това.
Сертификатът за SSL (Secure Sockets Layer) е изключително полезен. Сертификатът действа като защитна стена и предотвратява въведената информация на вашия сайт да бъде видяна от трети страни, когато тя се предава по мрежата.
Удостоверението, което се получава от SSL доставчици като VeriSign, е от жизненоважно значение, ако искате вашите клиенти да имат защита за техните номера на кредитни карти и лични данни.
Обърнете внимание на дизайна и оформлението
Убеждаването на клиентите към покупка е труден процес, за това избягвайте дългия процес при поръчка, като Регистрации, въпроси и други пречки при поръчка.
Съсредоточете се върху създаване на вашия сайт като професионален и лесен за навигация, колкото е възможно. Принуждаването на посетителя да се регистрирате само за да види таксите за цена на доставка е по-вероятно да ги откаже.
Използвайте маркетингови трикове
Да, съдържание на сайта ви трябва да направи впечатление на посетителите.
Използвайте пробивни и кратки заглавия с модерни думички като „Безплатно“ или „купи сега“. В описанието на продукта, рядко подчертавайте какво прави продукта, а се концентрирайте върху това, как той може да бъде полезен за тхя.
Използването на подточки могат да направят описаните предимства по-лесни за разбиране.
Текстовете във вашия сайт е вашият шанс да общувате с клиента, и ако са написани ефективно, могат да бъдат разликата между нова поръчка и клиента да натиснете бутона „назад“.
Осигурете добро обслужване на клиентите
Полагайте грижи за клиентите си, а те трябва да започнат още преди клиента да направи покупка, така че да са спокойно, като имате адрес и данни за контакт на видно място в сайта. Клиентите не е задължително да искат да дойдат и да ви видят лично, но това е успокояващо за тях, за да знаят къде се намирате при нужда.
Препоръки и ревюта от ваши клиенти са нещо задължително, тъй като те показват на нови и стари клиенти резултата от вашата работа, например, бързината на вашата доставката или вашите страхотни цени.
Все повече и повече потребители се обръщат към електронната търговия, заради нейната ефективност и многото възможности, които тя предоставя.
Това го прави по-важно от всякога да създадете онлайн магазин, който работи ефективно както за вашия бизнес, така и за вашите клиенти.
С посочените по-горе съвети, вие вече знаете как може оптимизирате вашият онлайн бизнес.