Ако Вие обмисляте да плащате за реклама на вашия сайт, най-често се използва рекламата рекламната мрежа на Google AdWords. Най-популярна и използвана е опцията PPC (Плащане на Клик) или контекстна реклама.
При стартиране на рекламна кампания, вие наддавате за клик на вашата реклама, като вие избирате по кои ключови думи да се показва вашата реклама в Google търсене и партньорски сайтове. Също така можете да зададете дневен лимит или бюджета за рекламната кампания, за да не се получи „изненада“ и да надвишите бюджета си.
След като кампанията е създадена, избрали сте ключови думи, дневния бюджет и кампанията е активирана, Google ще започне да покзва рекламата. Тъй като кампанията е таргетирана по ключови думи, вашите реклами ще бъдат показани в търсачката на Google и интернет страниците, които са свързани по съдържание с тях. Всеки път, когато посетител на този сайт кликне върху рекламата и посети вашия сайт, заплащате избраната цена за клик.
Този тип реклама е по-желана от традиционната реклама, защото вие плащате само когато някой действително посети вашия сайт.
Преди да навлезете в света на PPC рекламата силно препоръчваме да направите прочуване на нишата в която сте, като например:
– Колко рекламодатели има за избраните ключови думи
– Вашият дневен/месечен бюджет
– Рекламни послания (заглавия и опсания на рекламата)
– Имате ли подробна статистика за посещенията в сайта
Ако се нуждаете от професионално менажиране на рекламата Ви Google Adowrds и Вашето онлайн присъствие, можете да се свържете с нас.