Ефективна реклама за Вашият бизнес.
Рекламната програма на Google – „Adwords“.
AdWords позволява на всички потребители в световната мрежа да рекламират бизнеса си или конкретен продукт/услуга. В Google Adwords, Вие можете да определяте по кои ключови думи да излизате в спонсорираните реклами (било то в патньорските сайтове или при търсене – на 1-ва страница), колко $ може да изразходвате на ден, а също така и да наддавате (bid-вате) за цена на клик/импресии.
Доброто управление на рекламни кампании в AdWords има за цел да оптимизира бюджета, които се изразходва спрямо таргетираните посещения към сайтовете Ви.
Какво включва управлението на реклама в AdWords:
- Проучваме конкретните ключови думи, по които искате Вашият сайт да излиза при търсене.
- Изготвяме стратегия по кои ключови думи ще пуснем Вашата реклама, за да постигнем оптимални резултати спрямо посещения, таргет и бюджет.
- Редовна комуникация с клиентите ни, която включва:
– Изпращаме Ви отчет, който включва: брой показвания на Вашата реклама, колко клика са генерирани и каква сума е изразходвана.
– Изпращате ни отзиви и мнения, относно генерирания трафик: брой посещения и колко от посетителите са се превърнали в реални клиенти.
– Спрямо нашата комуникация и постигнатите резултати, ние правим допълнителни настройки, които да постигнат оптимално съотношение между генериран трафик и разходи.
Реклама във Facebook
Подобно на Google Adwords, рекламата във Facebook включва създаване и менажиране на Вашите реклами. Facebook позволява да публикувате рекламите си по различни критерии: локация, пол, възрастова група, а също така и по интереси. Наша главна отговорност е да настроим така кампанията Ви, че да извлечете възможно най-добрите резултати, а именно повече продажби и добра възвращаемост на направената инвестиция.
Какво включва управлението на реклама в Facebook:
- Задаваме локация, възрастова група, пол и интереси, по които Вашата реклама ще бъде активна и видима.
- Редовна комуникация с клиентите ни, която включва:
– Изпращаме Ви отчет, който включва: брой показвания на Вашата реклама, колко клика са генерирани и каква сума е изразходвана.
– Изпращате ни информация, относно генерирания трафик: брой посещения и колко от посетителите са се превърнали в клиенти.
– Спрямо нашата комуникация и постигнатите резултати, ние правим допълнителни настройки, които да постигнат най-доброто съотношение между генериран трафик и изразходвани средства.
Цени по договаряне Изпратете запитване